četrtek, 15. maj 2008

Buncove skale

Plezalni vrtec
Da le ne bi bil poslovna pot v Ptuj po ugotovitvi,da se zadane naloge ne bo dalo izvesti brez vsebine sem na poti nazaj poiskal najbližje plezališče.Sprva sem brezuspešno iskal skale v Šoder grabnu in ko sem še prebral da je do 15. maja plezališče zaprto zaradi gnezdenja ptic sem se usmeril pod Pohorje in le stežavo odkril Buncove skale.Ob cest ni nobene oznake za plezališče v vodničku pa je potrebno meriti prevožene metre in upoštevati toleranco plusminus 200 metrov.Po pregledu celotne doline sem le določil lokacijo kjer naj bi to bilo.Od balvana ob poti kjer je v desno speljana planinska pot še 200 metrov po cesti do začetka travnika in gozdne poti v desno navzdol kjer sem pustil avto potem pa cca 10 minut po gozdni poti.Zanimivo plezališče z vrsto skale po kateri še nisem plezal in stena ob poti in potoku.Smeri so bolj balvanskega značaja kratke in jedrnate.Z varovanjem od zgoraj sem preplezal lahko Korito ki je primerno za plezanje brez varovanja če ne bi bilo na oprimkih kot poličke polno prahu in zemlje.Lepša je smer Samba in Vroča poč,ki ima zanimiv detajl plezanje poči v granitu.Še lepša je verjetno Yossemitska desno od vroče poči za katero pa sem imel že premalo moči.

Korito 4b, 9m ( toprop) lepa in lahka le malo zaprašena
Blatni gor 5b, 9m (toprop) z nepravilnim gibanjem kar težka
Samba 5c, 8m (toprop) lepa z grifi kot police
Vroča poč 5c, 10m (toprop) zanimiv a kratek detajl v poči

in povezava do vodnička
http://www.plezanje.net/forms/showURL.asp?l=sl&u=http%3A//www.kozjak.org/zanimivo.php%3Fclanek%3D22

Ni komentarjev: