sobota, 22. julij 1995

RADUHA, ZAGORČEVA

RADUHA, ZAGORČEVA (V+/V, 150 m, skala, solo), Savinjske alpe - sobota, 22.julij 1995

V ta prijazni konec sveta z visokogorskimi livadami in bogatimi gozdovi bom vedno rad zahajal.Že pri prvem obisku me je presunil ta občutek miru in prijaznosti okolice.Sprehod do koče po gostem smrekovem gozdu ja prav uživaško.Pot je ravno prav dolga in položna ter v senci,da jo pri nas težko najdeš.Ob petju ptic se lahko posvetiš sebi.Zasanjaš se v prijetne misli.V koči sem si privoščil čaj in kozarček žganja za korajžo,preden sem se podal v strmine Raduhe.Vstopne oprimke v Zagorčevi sem že potipal pri prvem obisku pa vendar sem se tudi tokrat namičil,da sem zlezel iz lope v navpično zajedo.Plezanje je bilo rahlo sopihajoče v še kar solidni skali z dobrimi prijemi .Pred drugo zajedo je prekinil smer edino grdo mesto krušliv prag iz konglomerata nad njim pa se je začela res lepa zajeda z ostrimi oprimki.Stojišče sem si uredil pod kaminom in se spustil po vrvi navzdol in si privoščil malico.Nad sabo sem imel samo še en raztežaj za čodo tokrat lepega kaminskega plezanja samo iztop je bil nekoliko neroden.Izstopna raztežaja sem plezal nevarovan po grdem krušlivem svetu.Ne vem če je bil izstop ravno pravi,boljši bi bil verjetno strm raz na desni ali levi izstop po gredini.

Ni komentarjev: