petek, 9. februar 1996

KORITO, DESNA GRAPA

KORITO, DESNA GRAPA (60', 100 m, led, solo), Kamniške alpe - petek, 9.februar 1996

Skoraj bo konec meseca pa mi še ni uspelo preplezati kakšne resne smeri.Kakor je lepa zima z obilico snega,vsak teden sneži,da sem se ga že krepko naveličal pa so plezalne razmere zanič.Perojebe v Dolžanovi soteski je bil sicer zaledenel,vendar izhodi niso bili najlepši je pa letos še najlepši slap ki sem ga splezal.Sestavljen je iz dveh kar strmih skokih in led je bil pravi za zabijanje okel.Le malo preveč snega je bilo.V Korito sem komaj prigazil.Ker sem ostale lažje slapove zlezel zadnjič sem na tiho upal da bom preplezal desni slap 120 m 4.Spodnji odstavek zavese je bil enkraten.ko pa se je slap postavil pokonci me je čakal trd vodni led.Samo poskusil sem pa so me težave porivale v levo tako da sem glavne težave obšel po levi strani.S to varianto sem precej znižal oceno in estetiko plezanja.

Ni komentarjev: