nedelja, 28. junij 1998

ZELENIŠKE ŠPICE, PREČENJE

ZELENIŠKE ŠPICE, PREČENJE (II , skala ,solo), Kamniške alpe - ponedeljek, 27.julij 1998

Tadej jo kot že večkrat zopet našel izgovor in z južno steno Planjave ni bilo nič.Z žalostjo sem opazoval pri setopu z Srebrnega sedla naveze v smeri Humar-Škarja in v eni pod Plavim ponedeljkom.Vseno pa sem imel lep izlet po zeleniških špicah.Večjih težav sicer nisem imel ,razen malo z orentacijo.Pri drugem stolpu sem zavil preveč desno,in sestop z njega je bil malo preveč prodnat.Na koncu se nisem povzpel na vrh zadnjega čoka,ampak me je premamila lepa gruščnata greda na desni,za posladek pa sem zavil proti majhnemu oknu in se kar namučil da sem po majavem balvanu v razkoraku navzgor zlezel skozenj.

Iz vodnička:
Zeleniške Špice – Grebensko prečenje
težavnost; II ,čas 2-3 ure
prvi plezali Drenovci Bogomil Brinšek, Ivan Kovač, Pavel Kunaver,Ivan Michler in Ivan Tavčar l.1911
ZELENIŠKE ŠPICE, Prečenje , Kamniške alpe

Ni komentarjev: