sobota, 22. april 2006

OSP, MEDO

OSP, MEDO (V+/IV-V, 110 m, skala, Alenka Omejc), Slovenska Istra - petek, 21.april 2006

In nadaljevanje dopoldanskgae plezanja v Storžiču po zasneženih grapah sem preselil v vroče primorske stene.Alenka me je poklicala prej še na poti izpod Storžiča domov kjer sem se moral še stuširati,dati sušiti premošeno zimsko opremo za Alenko pobrati bundo ker bo dol šla z mano zvečer pa nazaj na avtoštop.Meni je vseno le das mi Medota ni potrebno solirati.Solo vzponov imam za danes krepko čez glavo.Po vseh teh opravkih sva se ob tretji uri le izmotala iz Ljubljanskega vrveža.Ob spominih in željah po gorniških avanturah sva bila hitro v Ospu.Parkiral sem kar pred domom kot v starih časih.K cerkvi je bila postavljena tabla o prepovedi prometa razen za domačine in prejšni teden je bil po poročilih na internetu zaradi uvedbe plačevanja parkirnine ves Osp zabarakadiran.Tokrat je bilo spokojno vroče popoldne.Navlekel sem si pajkice in majico s kratkimi rokavi kot nekoč kosem bil v najboljši plezalni formi.Vseno pa me je rahlo grabil strah.Od mojega zadnjega vzpona je minilo dvanajst let in tešavnost smeri so dvignili iz V. na 5c kar pomeni zame skrajno mejo ki sem jo letos preplezal v vrtcih.Do pod stene sem komaj dohajal Alenko,ki ima res neverjetno kondicijo in še sonce je kar pripekal.No pod steno sem se lahko malo odahnil.Alenka je predlagala da prvi raztežaj ki je ocenjen s trojko kar preslirava.Prav preveč nisem bil navdušen nisem pa hotel pokazati kakšnega strahu saj se za starega mačka ki je Medota trikrat presoliral se kaj takega ne bi spodobilo.Z vrvjo okoli ram sem kar hirtro bil pri prvem varovališču.Razen dveh detajlov ko se je bilo treba skobacati čez dva praga ni bilo večjih težav.Bilo je dobro za samopotrditev tale prvi raztežaj.Alenko sem počakal na res krasni polički.Kar nekaj časa je ni bilo za mano tako ,da me je že rahlo skrbelo drugače pa je bila prava uživancija počivanje in razgledovanje v osrčju stene.

Iz vodnička:
SMER MEDO V/IV, 120 rn,
Prva plezala Slavko Šikonja in Franci Vrankar l. 1979
OSP, MEDO - Slovenska Istra

Ni komentarjev: