četrtek, 15. november 2007

Turnc




Plezalni vrtec

Dve uri časa je minimum za obisk najbližjega plezališča.Za odih med študijskim dnevom sem izbral svojo najlubšo stenco v Turncu.Škoda da sta smerki v Belem razu tako zlizani.Dva povsem nasprotna tipa plezanja,ki zahtevata kar natančne stope in elegantno plezanje.Ker sem se ravno ogrel v teh dveh smereh in za smeri desno od Kaminske nisem imel dovolj dolge vrvi sem se podal še v garderobo in užival v prosti plezarije čez Garderobo,da sem si uredil varovanje.Direktna se mi je včasih zdela težja,zdaj pa je le 4c vendar spodnji del zaradi zlizanosti še vedno nesramno težak za 4c.V boljših časih sem teh nekaj metro že zlezel brez varovanja.Za konec sem z nahrbnikom na rami splezal v Varianti na vrh ker za abzajl je bila vrv prekrata.Pa še dva posnetka sem naredil proti Studenčicam in Preski.Čudovito vreme in kakšen mir ob robu ponorelega sveta.

Beli raz 5a, 15m
Kaminska 4c, 14m
Garderoba 4b, 13m
Direktna 4c, 23m
Varianta 4b, 23m

Ni komentarjev: