četrtek, 27. april 1995

KLEMENČA PEČ, LEVI RAZ

KLEMENČA PEČ, LEVI RAZ (IV/I-II, 300 m, skala, solo), Savinjske alpe - četrtek, 27.april 1995

Hotel sem le nekaj splezati,nekaj daljšega od 100 m in ne pretežkega in seveda prosto brez pripomočkov.v tem koncu Logarske še nisem plezal.iz vodničak sem si izbral željeno smer,pšod opombami pa je bilo opozorilo o poraščenosti in krušljivosti stene.
vreme je bilo lepo,vstop v smer pa le 50 m od parkirišča,to je še v vrtcih bolj redkost kot pravilo.sam vstop je bil čuden.Krušljivo,travnato,oprimki,stopi obrneni navzdol,tako da sem imel kar nekaj težav,da sem zlezel vstopni prag,v celi smeri najtežje mesto.Naprej sem plezal desno po pogozdeni gredini,v vročih poletnih dneh bi bilo to kar grdo plezanje,tako pa je kar šlo.Bili so tudi lepi prostorčki z drevesom in travco,vendar ko začnem plezati se ne znam ustaviti in posedeti pod drevesnimi osamelci.Iz gredine v desnem boku plezaš v razkoraku v lahkih kaminih,pred vrhom pa ti zapre pot navpična stopnja.zabit je en klin tako da sem ga uporabil za varovanje z vponko in gurtno,malo više sem zabil še en klin čisto po nepotrebnem,na sam greben pa zlezeš po bolj majavih skalah.Naprej se še lepo sprehodiš do vrha in po gozdu levo v dolino.Čudovit občutek je ko z kar precejšne višine gledaš na vozila na cesti tik pod sabo.

Iz vodnička :
Klemenča peč – Levi raz
težavnost; IV/II-III ,čas plezanja 2 uri
prvi plezal Franček Knez 27.januar 1980
KLEMENČA PEČ, Levi raz IV/II-III,300 m, Savinjske alpe

1 komentar:

SDspecy pravi ...

Tale objava ima pa že spoštljiva leta :) Kakorkoli, danes sva jo ponovila s kolegom. Je pa tisti zadnji skok kr izpostavljena zadeva, pa malo več kot 4 tud :) Itak vsi poznamo F. Kneza in njgovo ocenjevanje ;)

Lep pozdrav iz Savinjske,
David Matjaž