torek, 18. april 1995

STORŽIČ, CANKARJEVA SMER

STORŽIČ, CANKARJEVA (IV/I-III, 630 m, kombinirano, solo), Kamniške alpe - torek, 18.april 1995

V zanosu,da ko je trava že zelena in cvetijo češnje lahko plezaš v zasneženih strminah in poletni uspeh v tem koncu sta mi dala poleta,sa sem se brez dvoma v sebi lotil tega podviga.Po službi v snežnih razmerah splezati eno od smeri v severni steni Storžiča.Zaradi hitrosti,ki sem jo moral upoštevati sem vzel z sabo najnujnejšo opremo.Časa sem imel na razpolago od 15 do 20 ure, kos znoči in preveč ohladi,da bi v trenirki kolovratil po Storžiču.Za doping sem vzel z sabo pločevinko piva.Za slabo se je pokazalo da tisti dan nisem nič pojedel in so se mi od slabost pri sestopu po petem žrelu rahlo tresla kolena.Z plezanjem razen kar me je dajala sapa nisem imel težav.sneg je bil le površinsko južen,vsi skoki pa so bili zravnani v strmo zasneženo grapo.Lepše in bolj estetko bi bilo plezanje v bolj stemem snegum,ampak tudi tako še nisem imel v tej steni tako dobrih snežnih razmer.

Ni komentarjev: