sobota, 7. februar 1998

BEGUNJŠČICA, LENUHOVA SMER

BEGUNJŠČICA, LENUHOVA SMER (50'/45', 300 m, sneg, solo), Karavanke - petek, 6.februar 1998

BEGUNJŠČICA (2080 M)
Sobota 6.02.98
LENUHOVA SMER 50'/45' , 300 M
OSREDNJA GRAPA 45' , 350 M sestop
Pred velikimi načrti za dopust sem si hotel nabrati nekaj kondicije.Že pri prejšnem obisku sem si ogledal pobočje Begunjščice in se tudi že odpravljal v te dve smeri.
Z dnem sem štartal iz Ljubelja in z lahkim ruzakom hitro napredoval po znani poti pod Lenuhovo smer in po njej v lepih razmerah-trd zmrznjen sneg dokaj hitro prilezel na vrh.Vreme je bilo enkratno in skoraj v drncu sem nadaljeval po grebenu na vrh.Na hitrico sem se ozrl po čudovitem razgledu in jo mahnil po osrednji grapi navzdol.Bilo je pravo nasprotje razmer v lenuhovi pomrznjen sneg tu pa pršič tako po prvih malo previdnejših stopih sem kar zaplaval na pivo na zelenico.Do avta sem potreboval še slabe pol ure in opravil celotni vzpon v treh urah.

Ni komentarjev: