četrtek, 29. januar 1998

KRNSKO JEZERO

KRNSKO JEZERO
Petek 29.01.98
Iz preteklih obiskov tega podraočja v zimskem času sem imel kar lepe izkušnje.Prvič za božični večer ko sem prišel tisti dan do Kna in se potem zvečer ob sveči vračal čez vratca,drugič pa pred novim letom in obisk Lanževice ter krasen pogled do morja.
Tokrat sem se v petek popoldne odpeljal od doma in bil zvečer že v koči na Komni.Zjutraj sem jo s težkim nahrbtnikom mahnil proti sedlu Vratc .Sneg je bil mehak in možnost hoje je bila edino po trasi turnosmučarjev.Kasneje so bile na internetu pripombe o nevestnih planicih ki so smučine preluknjali z stopinjami.Do koče pri Krnskih sem prišel že krepko utrujen.Snega po grapah je bilo bolj malo in zaradi utrujenosti se mi ni prav nič dalo lotiti kakšne grape v pobočju Bab.Najprej sem se namalical,malo spočil in jo mahnil do Krnskega jezera in naprej do Lažje grape v levi starni pobočja nad jezerom vendar me je že pri jezeru minilo vse veselje do plezanja in sem se poklapan vrnil v kočo,oprtal nahrbtnik in jo z velikimi napori še isti dan ubral v dolino.

Ni komentarjev: