nedelja, 27. junij 2010

VELIKI VRH, Sestopna

231. VELIKI VRH (na Dleskovški planoti, SESTOPNA (III, 100 m, skala ,solo, v sestopu), Kamniške Alpe

Prvi preplezali Marjan Koren, Marko Šubic, Tone Golnar, Ljubo Hansel in Matjaž Roter, 27. 1. 1989. Smer ni opremljena. Več na Plezanje.net

Po imenovanju sem verjetno napačno izbral sestop po grapi a verjetno bi še težje našel od zgoraj pravi potek smeri.

Začetek je uživaški. Čudovita rebrasta plošča kjer se oprijemaš za rebra in gvozdiš stopali v žlebiče. Nad ploščo te smer popelje v levo kjer pa že bolj iščeš malo težje detajle smeri.
Prvi raztežaj je zelo podoben smerem v Škrbinski plošči le malo prekratko je. Tokrat sem sestopil po desni strani hriba kjer pa je malo težje najti vstop kjer sem pustil palice in nahrbtnik.

Po trikrat gor in trikrat dol sem imel za ta dan dovolj plezanja in sem jo mahnil opoldne proti dolini ko so se že začeli približevati oblaki z zahoda.

Ni komentarjev: