nedelja, 27. junij 2010

VELIKI VRH, Cuba Libre

229. VELIKI VRH (na Dleskovškovi planoti), CUBA LIBRE (III/II-III , 100 m, skala ,solo), Kamniške Alpe

Prvi preplezali Gorazd Bokšan in Tone Golnar, 2.8.2007. Smer ni opremljena. Več na Plezanje.net

Ta smer je bila druga v mojem današnjem načrtu.
Vstop je bilo lažje najti in tudi plezanje je bilo bolj zanimivo. Iz grape levo čez plošče na gredino.
Nagredini sem se malo lovil z nadaljevanjem ker je stena ožja kot sem mislil a vstopa v grapo je precej logičen in da ne bi bilo prelahko po desni strani grape v lažjem plezanju do plošč.
Rebričasta plošča je zahtevala malo več pazljivosti posebno v začetku prestop v desno potem pa naravnost navzgor.

Pod vznožje stene se mi ni dalo še enkrat sestopiti po levi strani hriba navzdol in sem poiskal vstop v smer Grapa.

Ni komentarjev: