četrtek, 15. avgust 1996

VELIKI VITRENIK, SMER O.DRAGOJEVIČA

VELIKI VITRENIK, SMER O.DRAGOJEVIČA (III/I, 150 m, skala, solo), Paklenica - četrtek, 15.avgust 1996

To je bila moja prva smer v Paklenici.V kamp smo prišli pozno zvečer prejšnega dne.Jaz sem potoval še s katrco in imel tri sopotnice.Skupja nas je bilo za tri avtomobile rašiško železničasrka odprava.Zjutraj ko sem se prebudil je deževalo in deževje se je zavleklo pozno v popoldanske ure.V dežju res nisem imel kaj početi in ko se je pojavilo le malo suhega vremena sem se odpravil peš iz kampa proti vhodu Paklenice in pred vhodom zavil levo v breg do prvih sten.Izbral sem si dolg greben ki se mi ni zdel pretežak in veselo napredoval v lahkotnem plezanju.Nekje na drugi polovici se je svet postavil bolj pokonci in tu je bil tudi najtežji detajl smeri v katerem sem opazil celo en klin še nekaj metrov do vrha in levo navzdol nazaj v vas ter naprej v kamp.

Ni komentarjev: